Shoutbox

Monday 13 February 2012

happy besday dear :)


tanggal 13 ~2 ~ 2012... hari ni la kan??? hummm hari ni besday sayang aku...aku dah wish dah tp sedih la plk bile xdpt nk bg hdiah.. biasanye tiap2 thun aku bg dia hadiah tp thun ni xde la plk..bkn xnak bg tp...(bajet xkurang)..tiap2 thun??bunyi mcm dah byk thun kn??tp xde la lme mane pown aku kapel dgn sayang aku ni...thun ni genap 2tahun...tp mcm2 dugaan..mcm2 halangan..mcm2 perangai yang dah jd...aduhhhh kalau nk citer balik memang skit hati la tp tkpe la lupekn je la.. yang aku nk cter ni psal besday sayang aku..smlm dia ade tnye aku,eck ari ape..aku jwab la ari isnin..nape yunk?? dia pown ckp xigt ke esok ari pe?? aku ckpntah xtaw,,nape??ade ape dgn esok...hikhik trus msg dia jdi lain...mesti dia ingat yang kau ni dah xingat dah besday dia..aduhhh sayang aku ni...ape dia ingat aku ni mcm dia ke??lupe besday org yang kita sayang..yang dia lupe besday akuu tkpe lak...ishhhh ingt2 blik memang skit hati la kn..tp tkpela..bnde dah berlalu..lupekan jela...aku pown skng dah okey2 dah dgn dia..ohhh yea berbalik dgn besday dia ni..aku nk bg hdiah ape ye???kalau bab2 hadiah untuk lelaki ni aku kurang ckit..xberapa pnadai...xde idea nk bg ape...ntah...penin la pikir..nanti balik je la pkir lain kan??? aku nk wish kt sayang kau ni...jgn la dengar..bce je tkpe..hikhik..ngade la plk aku nk kan....tp ade3??? ade aku kesah...(blog aku ikut suke aku)..
"hapy besday sayang..sweet 22...semoga pnjang umo dan di murah kn rezeki...rajin2 keje ye?thun depan kita nk bertunang..hehe :D..syg sayang sgt2 dekat b..u r my everything..my baby boo...syg harap b xkan buat perangai dah..b jangan mcm2 ye sayang...really love u so much...syg pown jnji xkn mcm2 dah..kita bukak buku baru ye syg..hehe.....pape pown...love u damn much for eva and after...mmuahhhhh!!~~~:DD "


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entri Saya ! Like Kalau Suka !

No comments:

Post a Comment

Copyright Blog Cerita Cintaku