Shoutbox

Wednesday 22 February 2012

rahsia ke cerita lame??~!@#%$@@

hmMm..aku xtaw la nk citer pe yang sebenarnya..nk citer pasal xpuas hati or luahan hati yang xdapat aku sampaikan pada seseorang..sumpah bila aku  balik sini je..macam2 citer yang aku dapat tahu..dari satu ke satu bende..ntah la aku pown xtahu sampai bila aku nak kene tipu macam ni..yang ni citer macam ni..tp yang ni pulak citer lain pulak..penin la pala aku..tp aku bukan nya nak ungkit kisah lama,permasalahan nya sekarang ni bila aku tahu yang aku ni kene tipu..ya allah betapa bodohnya aku...sampai hati kau kan tipu aku..bila aku tanya kau selalu kata yang diorang tu gila..aku pulak melayan dgn aku2 sekali macam gila..bila aku  menangis..kau slahkan aku balik...pandai kau mainkan peranan..buat semuanya nampak macam salah aku..tp hakikatnya kau yang selalu tipu aku...aku ke yang bodoh????sebab terlalu percaya pada kau???ntah la...hati ini sakit sangat bila tahu pe yang  kau cerita pada aku selama ini kau hanya tipu sebab nak kembali pada aku balik..sampainya hati kau kan?????tipu aku..perbodohkan aku..satu je yang aku mintak dari mu sayangku..berhenti menipu diriku..jujur la..sebelum aku membenci dirimu..sebelum sabar aku melepasi batas..sebelum airmata aku tidak mahu keluar di sebabkan kau lagi..sebelum semuanya "mampu" aku masih boleh bertahan...tolonglah jangan terbitkan kebenciaanku pada mu....

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entri Saya ! Like Kalau Suka !

No comments:

Post a Comment

Copyright Blog Cerita Cintaku