Shoutbox

Monday 13 February 2012

happy new year..!! :)


alhmdulillah..sedar xsedar kita semua dah msuk thun baru kn??? azam pown msti la baru... tp semua azm yg thun lepas tercapai x?? hikhikhik msti x kn??? same la mcm aku..semua angan2 je la..azam tu la ni la tp buat nye x..hope korang xmcm aku la..hehe :D oohhh yea,, citer psal thun baru ni.. alhmdulillah tahun baru aku bermula dengan kegembiraan.. taw nape??hikhik malu plk aku nk citer..sbb nye aku dah berbaik balik dgn bf aku yg pling aku syg.. mst semua dah sedia mklum kn...tp tu la..kuasa allah,org yg byk berkorban,byk sbr ni pulangan dia ckup indah... semua keperitan yang aku lalui selama ni berakhir jugak..syukur alhmdulillah... ape yang aku harapkan adalh kebhgiaan..harap2 tahun ni memberi kebhgiaan bukan untuk aku je tp utk org2 yang aku sayang...tahun baru so prinsip pown kne bru la kn?? soo,prinsip aku thun ni nk jd yang lagi better dr thun lepas..xkira la dr segi stdy ke persahabatan ke...kalau bab2 kapel ni laen pulak prinsipnye..hehe biase la kn..nk yang terbaik...nk taw???iisshhh xyah la..malu...biar lah rahsia ek???huhuhu 
yang penting segala bermula dgn semua yang baru..buku kehidupan yang baru...everything is new..
hope so la kn??? amin..mudah- mudahan la kan...
untuk sayangku...happy new year...dan pesanan seperti biasa "jangan macam2 tw"... syg sayang b sgt2...don't hurt me anymore...muaaahhhh love u damn much..!!!~~ :D


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entri Saya ! Like Kalau Suka !

No comments:

Post a Comment

Copyright Blog Cerita Cintaku