Shoutbox

Thursday 20 October 2011

mungkin takkan sama macam dulu

bende paling aku happy bile aku dapat balik bende yang paling aku sayang dan kalo boleh aku taknak hilang bende tu lagi. . . tapi mungkin ke sayang aku pada bende tu tetap akan sama macam dulu kalo bende tu bukan barang ??? dan bende tu adalah orang . . .??
sumpah aku memang sayang sangat2 kat dia tp lepas dia sakitakn hati aku . . masih boleh ke sayang tu tetap kekal macam sayang dulu2 ?? mungkin sayang tu dah xmacam sayang dulu kn ??? hati mana yang tak berubah lepas di hancurkan. . . ntah la aku pown xtaw nak cakap macam mana tapi yang pasti mungkin sayang aku pada dia tak kan pernah sama macam dulu . . dan aku rasa sayang dia pada aku pown tak kan pernah sayang aku macam dulu lagi . . layanan yang dah berbeza . . semuanya dah berubah . . . mungkin ke aku dan dia rasa benda yang sama??? (sayang tak macam dulu) . . .hmMm, bunyi macam senangkan bile orang cakap " maafkan je la dia" . . tapi pada hati yang kecewa, yang sedih, yang pedih , yang terluka di sakiti , yang hancur . .  memaafkan insan yang satu ketika dulu sangat di sayangi , mudah ke????. . maybe take time untuk memaafkn, betol x? bile otak berfikir tentang apa yang dia dah buat nak saje membenci tapi hati yang kecil ni masih lg menyayangi . .  terlalu menyayangi walawpown seribu kali di sakiti . . .
Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entri Saya ! Like Kalau Suka !

1 comment:

  1. aku tetap mencintai mu walawpown sejuta kali kau sakiti aku . . cinta aku hanya satu . . dan hanye untuk mu sorang . . .

    ReplyDelete

Copyright Blog Cerita Cintaku